Loszka ze spotted

  1. >kuc 2/10 programowanie mikroprocesorów w c motzno
  2. >studiuj na kucbudzie
  3. >bądź na zajeciach
  4. >dostań smsa:
  5. >tutaj blondyna ze #spotted #wroclaw, napisz do mnie jak będziesz miał chwilę.
  6. >cotosiestao
  7. >w sumie nic do stracenia, zadzwoń do niej i umówcię się na #bilard
  8. >śmieszkowanie, loszka 7/10, dobrze nam się rozmawia
  9. >po bilardzie idziemy na gastro do maka
  10. super romantyczna kolacja kurwo XD
  11. >po maku przyszła pora na wino
  12. okazało się, że też lubi pić w plenerze
  13. ale carlo rossi z kubeczków #freshmarket w plenerze najlepsze XD
  14. >w sumie już późno seba, może wpadniesz na kawę?
  15. wtf, czyżby te słynne segzy? XD
  16. >wchodzimy do mieszkania idziemy do jej pokoju
  17. >patrzę na biurko i widzę płytki z #avr i #arm
  18. >karyna, ty też programujesz?
  19. >usiedliśmy razem do komputera i programowaliśmy całą noc, nauczyłem jej obsługi timerów i wyzwalania zboczem
  20. >mowie, ze musze isc
  21. >ona pyta, czy nie zostane na noc
  22. >co
  23. >pytam co ma na mysli
  24. >ona odpowiada, ze byla samotna przez dłuzszy czas i programowanie ze mną było świetne, i może mi sie w pewien sposób odpłacić
  25. >nie wierze jej, ale pomimo to ide z nia
  26. >prowadzi mnie do sypialni, rozbieramy sie
  27. >uprawiam najlepszy seks w moim życiu, nie tak jak zawsze ;_;
  28. >po 30 minutach pada w moje ramiona ze zmęczenia
  29. >mowi "ale masz ogromnego kutasa, seba"
  30. >odpowiadam "ty tez"

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dziady cz. 2137 "Kremówkarz wojtyła"

Pasta o Cejrowskim (wszystkie części)

LwG